sâmbătă, 5 decembrie 2009

Dabadum.

Imi tot rasuna in cap reclama aia cu pinguinii de la Orange. Si cum canta ala. Dabadadum Dum dum Dumrirurirum. \:d/
In fine. Stateam si ma gandeam azi, la cum bantui eu prin spitale, de zici ca`s la mine acasa, la toti medicii astia. Stateam si ma gandeam cam cate retete se emit pe zi, si cat de misto` poate totu` sa fie pt ei. Gen. S`a bagat acuma` toata chestia asta cum ca "Porcina is coming... to town." Avand in vedere ca nu se poarta masca, nu se poarta nimic, noi tre sa credem in continuare ca exista? I mean, that`s retarded.
Nota : Pt orice fata care citeste asta, sa stie ca am o stare exagerata.
Ridicol de ciudata. Plina de... satisfactie?
De Tipi, [chestii cu un bat infipt care se ridica doar atunci cand vad 2 balonase balanganandu`se.] nu`mi pasa.
Asa. Revenind, trecand de partea mea nasoala, Vine Craciunu`, Oameni buni. [Buni, pe dracu`.]
Vine Craciunu`. ha ha?
1. Vreau sa`l spal pe fratemeu cu zapada pe fata, anu` asta, grav. Sapuneala la greu.
2. Mi`am dorit mult mult de tot sa pot iesi, si sa ma simt bine, in Bucurestiu` asta. Da` dau numa` de fatau` lu Geoana si simt ca mi se face rau. Nici macar de luminite nu pot sa ma bucur. Da` nu pot sa ma bucur nici daca e Geoana. [O jgodie, domne.] Nici daca nu e... De ce? Pentru ca apare... GEOANA. [JIGODIEEE.]
3. Macar nu mai e vara, nu mai miroase a transpiratie prin Transportu` in Comun. Yey. Asta e un plus.
4. Daca tot e iarna, tre sa ma apuc de strans bani si cumparat cadouri. How fani` can that be?
5. De cate ori v-a zis mama voastra sa faceti LUNA TOATA CASA, pt ca vine Craciunu`, Oameni BUNI [PE DRACU!] ? Imi imaginez.
6. si. SI. SIIII. Ce`mi place mie mult. Sa fac bradu`. Sa`mi dau nitel cu 2 globuri d`alea cat capu` meu in capu` meu, sa vad cum se mai aude. [Satisfactie totala, habar n`aveti.]
7. Ma gandesc pt 8.
8. Am gasit. Daca tot vine Craciunu`... Daca tot vine... Daca tot... ARGH. Vine si gata. Vine si se duce, prea repede. Ca`mi place Iarna.
9. Mai am unu` si ajung la 10.
10. Am ajuns la 10.

Stati linistiti, ca de Mine cu Craciunu` nu scapati. Vai, ce`mi place. O sa va frec mult la cap cu el, pt ca`mi place. Domne`.

Over.

--
Lintu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu