duminică, 6 septembrie 2009

Liber...

Dupa cum tot Bucurestiul stie ca Green Fest a fost... am decis si eu, asa bine... ca toti oamenii care se dau "smekeri." ca au blog... sa scriu eu un post despre Green Fest. ^^

in primele zile nu am fost, dar mi s`a spus ca era plin. Distractie mare, cate o tigara in gura fiecarui adolescent. O injuratura gen. "P*la mea."... Pe scurt, oameni normali. Ma mira faptul ca nu au dat iama manelistii "care bage spaimi in totzy roacherii." sa dea din cur` p`acolo pe ritm de mandinga... Guano apes, sau vita de vie.

bratarile alea insa... sunt foarte foarte marfa. sunt verzi/eco... ce vreti voi.

Iar faza cu jetoanele? e o prostie. E caterinca pt cei lenesi... gen.. daca esti lenes si vrei neaparat o bere, tre sa`ti misti putin curu` din loc. :)

In a 3a zi... Si vremea a fost de cacat. dar asta a facut evenimentul sa fie bestial...
Mandinga aia parca nu vroiau sa`i mai lase pe vita de vie pe scena. Intr`un sfarsit... A urcat Despot alaturi de grandioasa lui Trupa vita de vie, toti tipand, zbierand, calcand pantofi in picioare si umplandu`i de noroi...

plouand... pletele fiecaruia erau ude, si zburau prin aer, ca la un adevarat concert. Despot, ce`i drept, stie sa comunice cu publicul...

citat din Despot. "cel care a zis ca apa da viata, nu a mintit. uitati`va la voi!"

Tipul e genial... Niciodata nu inceteaza sa ma uimeasca.
S`au cantat cam... cele mai tari piese vita de vie. in spatele trupei... practic... era dita`mai panoul cu textul "Vita de vie - Fenomental."

Piesele [importante.] : Basul si cu toba mare, Sunetul mai tare, Zale de matase, LIBER [legat de numele postului.] praf de stele, nu`mi pasa, VARZAAAAAAAAAAAA! \m/
Ia`ma si altele.

Ploua incontinuu si aveai impresia, ca picaturile de ploaie care cadeau, erau mici focuri de artificii datorita reflectoarelor.

incepusem la un momendat sa cant "daca ploaia s`ar opri... si din cer n`or sa mai.. cada lacrimi... stele`ar rasari... Viţa`ar veniiiiiiiiiii." [Cargo... Daca ploaia s`ar opri, edited by me.]

Adevarul e, ca desi toti am fost uzi pana la piele, minunatii nostri pantofi [ca sa nu zic sk8 shuz, pt ca ma enerveaza.] erau plini, PLINI de noroi iar toti eram cam beti din cauza frigului, fara a bea ceva... a fost cu Adevarat... FENOMENTAL!

A fost intr`adevar un pic cam derutant cand Mandinga aia nu se mai carau... si parca Vita De Vie fusese anulata sau ceva.

Insa.. au intrat pe scena. Lumea tipa, sarea, urla, dadea din picioare, ii murdarea pe cei din jur si iar urla. Bineinteles... erau maini pe sus, multe cu semnul "Rock On." \m/

la prima melodie o luasera toti razna... A 2a... obosisera. a 3a... dadeau din cap... a 4a sareau... asta cam pana la Bassul si cu toba mare. Acolo... Pe ploaie, plete zburau, palme te loveau, maini se ridicau, picioarele sareau. Iaaaaar.. pantofii ni se murdareau.
dar ce conta? ne ploua... era bine. macar nu transpirasem... eram uzi toti, fumau multi, fumul iti intra in nas si`ti facea plamanii sa explodeze, iar Despot canta si se misca fara oprire.

Pacat ca la sfarsit s`au furat umbrelele. =))))) [Am patit`o si eu, deoarece nu te lasa sa intri cu ele. (BULLSHIT) si trebuia sa le lasi la intrare. dar las... am facut rost de una noua, cum a facut si ala care mi`a furat`o mie.;))]


Trecand peste... Tot gazonul era absolut plin, PLIN, PLIN de noroi, gen... cand s`o luam spre casa, fiind si intuneric... oriunde calcai, alunecai... si te duceai in fata, ca pe gheata... daca nu era vreun cetatean sa te prinda... cadeai cu curu` in noroi si acolo ramaneai, ca in niste nisipuri miscatoare.

si totusi... am mentionat mai sus ca nu au fost cocalari. G! ce bine a fost fara ei, G! la cat sunt de retarzi... ajungeau sa se bata cu noroi, p`acolo. :|

Si totusi... Genialitatea lui Despot e geniala. \:D/

Sa nu uitam cat de tupeist e in fata reportaritelor fut*te la creier.

Mai tineti minte cand s`a luat de aia de la Music Channel cu "3 in p*la mea!'? =))))

Nota : Pentru a vedea video`urile de pe blog, dati Scroll Down pana la capat, pentru a da Pause pe Melodie. Cand vreti sa inceapa din nou, dati refresh.

** mama. Am auns sa ofer instructiuni. useful.ro - emoticoane pentru hi5





De asemenea, s`a facut o caterinca legata de chestia asta... Dar... nu a mai fost acelasi text brutal.



--

Aici puteti vedea niste secvente Vita De Vie... De pe scena.. si Fanii. THOMYYYYYYYY!!! BAAAA! COPIL INALT CE ESTI! TE`AU FILMAT, FIRE`A DRACU! MIE MI`A PRINS DOAR CAPU`!!!



Ehe. :D Thomy... esti la 1:30 - 1.40. vezi si tu.

Atat? Atat.

--

Lintu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu