sâmbătă, 23 mai 2009

Ştergatoare de Pantăfi. Tălpi. Pe scurt Preş.

Mda. Mai pe Romaneste. Exact. Si eu ma intreb de ce scriu acest post, sincera sa fiu. Dar... trebuie sa ne gandim astfel: Si stergatoarele au suflet!

mda. De fiecare data cand ma duc intr`o casa straina.. inainte sa sun la sonerie.. stau si ma sterg vreo 5-10 minute.. k sa fie totu` ok.. si knd intru in casa.. gazda respectiva "Anna, da` descalta`te. Tocmai am dat cu aspiratorul." , "Niciun deranj doamna.. X? :-L" si`n gandu` meu. "Mortii ma`tii."

Mda. Toate bune si frumoase. Cred ca se razbuna ala pe mn ca m`am sters atata` pe el.:-@

Pe urma.. ajungem la ideea ca.. "Presul ne caracterizeaza! Pe noi.. cat si pe casa noastra. [Care are si aia suflet, bineinteles!]

Daca e rosu.. Atunci.. inseamna ca stati prea mult in "pat." iar casa dvs.. :-? Umm. ei bine? E bantuita de fantome. ^^ E muuulta dragoste intre fantome si case. deci.. lasati dragostea sa ciiircule! Defapt.. sa bantuiiiie.

Daca e verde "aveti multe plante."

mda. cultivati de toate. De la flori.. pana la arbori.. si pana la.. Peri. [d`aia cu pere. ;)).. nu mai aberati. ;))]

Daca e.. albastru.. Sunteti dornici sa.. va duceti. UndE? Nu va pot spune. :-"

Va dau un pont. "albastru e si ceru`."]

P.s. Ba`bai.>:D<

Daca e .. negru..
ei bine.. daca e negru.. va place rocku`? sau sunteti in doliu. Sau.. ati luat un pres negru pt a se asorta cu usa.. [Ca noi îstem feşăn.]


Si daca e galben... Inspira soare. deci sunteti fericiti... [de dati in gropi.]

Avem si combinatii.. doamnelor si domnilor. Si diferite modele! Texturi! Di toati.

Da da. di toati. cu cerculete.. [adica va place matematica (din parti.)] cu patrate. [la fel.] si cuuuu.. pam pam. Bilutze. ^^ nu nu. sunt doar.. bilutze. ^^ colorate, necolorate, stralucitoare ordonate. etc etc.

Si sa nu uitam de cele cu puncte. "Stele.^^" exact. sunteti un mare pasionat de astronomie? va plac stelele? aveti impresia k stiti macar ordinea planetelor?

Hai jet. K nu stii Kepler. Nu stii nimic. N`ai nevoie de covor cu stele.:-j

Mda. 00:57. :> yey.

Um. sau.. M intreb dese ori cum m`am simtit atunci knd.. ei bine.. nu m`am sters pe picioare.. si gazda imi zice "ah. banuiesc ca v`ati sters pe picioare.. asa k intrati in casa. "

HA!? se razbuna tembelul si acum pe mn? pt k NU l`am bagat in seama? Jet 100%

Exact. Cul. Trendi.

Si am uitat de Ideea cu Preş. Base.^^ Mda. mandria de a fi Preş. CIne nu si`ar dori sa fie Preş.? Sa te calce lumea si politica`n picioare. Base si Preş.`u au un lucru in comun sunt unul si acelasi lucru. Si NU ma iau de basescu... si de Preş.uri sau Preş.i? in general. este un adevar. :-?

Nea` nicu? Ma.. tu sincer? ai ramas Preş... in inimile tuturor. :>


Si ceausescu? E cel mai Preş. si da. Basescu nu e un Preş. E un Preşedinte. Toate cele bune. ^^

Postat de Lintu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu