marți, 12 mai 2009

Maine.

Asadar, deci si prin urmare.. elevii claselor a 7a si a 8a vor da in sfarsti mult asteptata teza la matematica. =)

Umm. ce as putea spune? Succes. ^^ Un lucru mai bun chiar nu`mi trece prin cap. Exact. SI faza e urmatoarea.. ca se pare k s`a domolit domnisoara Ecaterina Andronescu.. a.k.a. Abramburica.. =) Renumita pt kt e de ametita. :> Exaaact. + de asta... YEY! o sa fie ok. \:D/

dar pt mine.. tot ametita ramane. Doamne. N`au trecut nici macar 2 ani si tuta asta vrea sa scoata tezele cu subiect unic? Pai.. nene.. Ma scuzi.. "Who the fuck do you think you are?!" HAA? nu de alta, tanti.. da`.. esti dusa rau.

Ok. trecand peste.

O bagam P`aia. "I heart Metrorex."

Este unul din putinele mijloace de trasnport urban in care "

1. Nu ti se muta nasu` din loc. [Pt ca vine vara, bine`mi pare.. Traspiratia e Mare.:>]
2. Nu esti pisalogit sa dai bani cersetorilor. [Vai copii, da`ce mai vreti? Bani? Nu mai am.. Hai Jet'.]
3. Nu mi s`a intamplat sa mi se fure cate ceva din metrou. Ba`mai mult.. mi`a cazut telefonul din buzunar..[Un E65.] Nu mi`am dat seama.. si un cetatean onorabil al Romaniei.. In loc sa`l ia si sa alerge mancand pamantul.. mi l`a inapoiat. Mai rar asa.. :-?
4. E racoare, Thx god. Fiind UnderGround... e biiiiiiiiiine. =) Si nici matale nu transpiri.\:D/
5. Nu mai stiu. De parca`ar conta. =)

Mda. Cam atat pe ziua de azi. Ma reapuc de postat. ^^

Lintu.

Un comentariu:

  1. Oh dar cum sa nu! :))

    1. Nu ti se muta nasu` din loc.

    -Oh si inca in ce fel..iarna se aburesc geamurile datorita aglomeratiei..iar vara toti transpiratii de afara coboara la metrou.

    2. Nu esti pisalogit sa dai bani cersetorilor.

    -Cersetori de genul gasesti si in metrou[se plimba din vagon in vagon] si in statii[la Basarab o sa gasesti sigur].

    3. Nu mi s`a intamplat sa mi se fure cate ceva din metrou.

    -Nu ti s-a intamplat tie dar li s-a intamplat altora ^^

    Concluzie:Nici metroul nu-i so bright,dar da!e better decat tramvaiul.
    Pe timp de vara in special.

    RăspundețiȘtergere