vineri, 28 mai 2010

Specii de Oameni. Vol III.

Okei, s-ar putea ca asta sa fie cam ultima rubrica pt specii de oameni, nu d-alta, dar eu incep deja sa ma plictisesc grav, punct.



O sa incep cu o specie cu care am avut d-a face chiar acum 2-3 zile.


Taxius Imbecilus.



Am fost plecata pt o saptamana si cateva zile inafara tarii. Am venit in Bucuresti. Avionul a aterizat pe aeroportul din Baneasa.

Da-i sa luam Taxi.

Alearga tata dupa unu`- Era luat. Dupa altu - Tot luat. Altu' - Luat.

A venit un imbecil la el. "Sefu, vreti un "taxiu" ?" Pe langa faptu` ca m-a pufnit rasu' o pufnise si pe mama. Avea efectiv fata de dobitoc. Pantofi de cocalar in picioare si un tricou alb pe care scria Armani.

Vine cu taxi`ul. Eu ii zic tatei "tata, nu e bun. E 3,5 lei/km."

"Nnu are, ma, cum. Treci in taxi."

Cum eu nu ma pot contrazice niciodata cu tata am zis hai, treaca mearga.

Ala continua sa vorbeasca cu "sefu`", mesteca chunga, si la un moment dat s-a bagat o manea super cul la radio.

El : "Ma scuzati, sefu`, da-mi place melodia asta, o voi da mai tare."

PAI, BA, DOBITOCULE, AIA E MELODIE?! CE ASCULTI TU NU POATE FI NUMITA MUZICA, AAAAAAAAAAAAAAA!

M-am enervat, mi-am scos frumusel ipod`ul din ghiozdan si am bagat un metal d-ala nenorocit si l`am dat la maxim. Cum a auzit tobele, chitara, solo`urile, astea, a dat mai incet radioul, nenorocitu`. Si se uita la mine cu o privire fixa, in oglinda. Si cu o moaca d-aia gen " Roacheritza dreq!"

Pe zece km a 3.5 lei, taximetrul arata 80 de lei la sfarsit. Tanana. S-a enervat taica-miu. Si maica-mea. Nu era vorba de bani, ci de faptu' ca ai mei urasc sa fie tradati/mintiti/escrocheriti, d-astea. Taica-miu vorbea normal, incet, ca un om normal. Ala tipa. DE MAMA FOCULUI. Cum indraznim noi sa-i cutezam autoritatea? Si TAXIMETRUL! Si vai, ce scandal pe ala, tipa, ne auzea tot blocu'. Se enerva si mai tare cand il vedea pe taica'miu ca rade de el, calm, asa, cum e toata familia noastra. Pan' la urma a cedat in fata calmului maestrului si ne-a cerut doar juma' de suma.



Dar ca sa fac un rezumat. Aceasta specie.

-Vorbeste cu sefu'.

-Este aproximativ forma suprema de cocalar manelist iubitor de manele. (a.k.a. poluare fonica.)

-Se enerveaza daca ii cutezi maretia, valoarea, talentul etc.

-Are 249489394839048493 cruci in masina.

-Se presupune ca e mare credincios, dar asculta manele (CEL MAI MARE PACAT) si injura rockeri + Metalisti si de mama, si de tata si de morti si de raniti.

-Se imbraca benga, nenica.

-Afemeiat la maxim - Asta se uita dupa o blonda pe strada. Si-a si spus in gand, dar suficient de tare incat sa auzim "mama, ce-as fute-o p-asta.."

-Ar trebui sa faca ca Marilyn Manson. (Imi place tipu`, n-am nimic cu el, tot respectu`) - Sa-si taie doua coaste ca sa ajung mai usor cu gura la partea de jos, pt ca nu poate avea nicio femeie.

-Sa urle daca nu-i platest cat trebuie.

-Sa zica ca reclamele de la semintele nut-line il reprezinta, cand nu e adevarat, pt ca alea sunt ABSOLUT GENIALE! Le adorrrrrrrr. El nu se compara cu alea.

-Hmm, nu mai stiu. Prost de pute si dornic de sofat. Ii place sa fie sofer, nu somer. Dar creierul lui e somer. Va asigur.



O alta specie de oameni. Hmmmm, lemme think.


Okei, pe bune, ma opresc din a scrie, I don't give a Fuck. Ati frecat`o destul toata viata voastra asa ca nu-mi puteti spune mie ca nu am ce face cu viata mea. Scriu ca sa nu mi se raceasca degetele pe umila mea tastatura DIN PLASTIC, HELL YEAH. Si stii ce? Chiar nu-mi pasa ce crezi.

Cum Nu mai am o idee buna, ceva, la care sa poti rade tu ca un porc imputit ce esti, cum sunt un nimeni in fata ta. De ce? Nu mai sunt buna sa te amuz, sa-ti fac pe plac. AND WHAT? TI SE PARE Ca imi pasa? haha, I'm a cold hearted bitch, you cand go and stuck some wise buggs in your throat, `cause I won't give a pretty damn FUCK, y`know? Dar, stai, am uitat. Tu vrei numa' sa razi, sa ai talent si valoare si eventual sa-mi spui ca sunt imputita. Dragule, oi fi in toate felurile, dar nu mai mult ca tine. Vrei sa fiu originala, sau ce? Originalitatea consta acum numai in copierea celui pe care il vezi mai sus de tine. Eu nu's asa. Eu Merg pe cont propriu, daca nu-ti convine... M-as multumi sa stiu ca iesi dracu` de pe blogu' asta o data! :)

Ma bucur ca ati citit mica mea izbucnire. Carati-va, dobitocilor.

Multumesc. Sa aveti o zi groaznica.

Un comentariu:

  1. hehe, tare rau, acum am dat de blogul tau si imi place, cand o sa am timp o sa citesc si volumele precedente :P keep going

    RăspundețiȘtergere